Friday, April 30, 2010

lagi satu lelaki jahanam

yes aku memang sudah membenci kau, dan kenapa kau selalu muncul depan mata aku?
kau tahuu aku menyesal kapel dengan kau dan menyesal mengenali diri kau.
alangkah bahagianya kalau aku bangun dari tidur, dan semua tentang kau sudah hilang dari memori aku

*sebab utama aku nak pindah sekolah tapi tak pindah pindah adalah di sebabkan kau lelaki jahanam . yang mengajar aku dosa dosa yang tak pernah aku lakukan sejak mengenali kau. memang kau jantan tak guna , muka bodoh bodaoh tapi macam sial!!!!!!!!!!!!!

hey , tak teringin lah aku nak kontek kau pasal benda kecik kecik, buang masa je! jangan perasan lah bodoh, kau igt aku nakkan kau ke? sampai mati! aku takkan berpatah balik kat kau walau kau jutawan sekali pun!

SEKIAN

No comments:

Post a Comment