Saturday, February 27, 2010

saturday 27 february 2010

todayy , ada wedding party , i'm suppose to bagi bunga telur and whatever so onn, but my 'motif to do that for searching mamat mamat hensem HAHA seriusly i do alone :( i have nobody for accompany me whereever i go including bestfriend . bestfriends who can always free for me blabla . ineedthis pleaseeeeeeee

*ohh ya ALLAH , kurniakan hamba mu ini seorang lelaki yang boleh di jadikan boyfriend yg bagus di mata ku dan di mata orang lain :D

senarai kateogeri lelaki idamanku :

1.hensem/cute/menarik
2.pandai main gitarrrrr
3.sentiasa ada di mana aku berada , tetapi bukan selalu
4.tidak mengongkong hidup aku lagi lagi pabila aku hangout bersama sahabat!
5. kaya maybe , sederhana pun boleh tapi yang boleh support aku . agak agak sikit pun tak pee
6. sudah semestinya jujur di mata aku, dan juga di belakang mata aku
7. selalu bercerita apa apa masalah but not about exgf blablabla
8. tidak selalu mengikut kata hati aku , biar gentlemen
9. memahami segala masalah au
10. PANDAI SPEAKINGGGGGGG

thats all i need , not too many kan kan?
please my dear -____-

No comments:

Post a Comment